|
 | Miejsce ćwiczeń i nauk magicznych |  |
Wysłany: Śro 16:48, 09 Lis 2005 |
|
|
| Kloner |
| Władca Wiedźminów |

|
| |
| Dołączył: 23 Paź 2005 |
| Posty: 309 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/ |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jost to niewielkie wzgórze polożone nieopodal wioski. Kiedy na nie wchodzisz zauwarzasz grupkę młodych wiedźminow ćwiczących ataki mieczem i wykonujących jakieś gesty dłoni. Kiedy podchodzisz bliżej jeden z nadzorujących ich wiedźminów zwraza się do ciebie:
-Witaj czego ci trzeba przyszedłeś pobrać nauki magiczne czy we frechtunku?
Czary:
Znak Aard: Fala uderzeniowa lecąca w strone przeciwnika
Znak Aksji: uspokajanie przeciwnika
Znak Heliotropu: odepchnięcie czaru
Znak Igni: ogień na dłoni wiedźmina
Znak Quen: pole ochronne od pocisków
Znak Yrden: zabezpiecza przed otworzeniem
Znak Kapit: Leczy wiedźmina
Znak Orini: Przyciąga przedmiot
Znak Tadoc: Usypia przeciwnika
Znak Haars: Oślepia przeciwnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 11:55, 04 Mar 2006 |
|
|
| Kloner |
| Władca Wiedźminów |

|
| |
| Dołączył: 23 Paź 2005 |
| Posty: 309 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/ |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Nagle jeden z mistrzów zawołał- Jesteśmy atakowanie, czas sprawdzić wasze umiejętności w walce-na ten znak 30 młodych wiedźminów ćwiczących znaki Aard dobyło swych mieczy, i włączyło się do walki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Imperium Markydia Strona Główna » Merolres
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|
|